Välkommen till vårt kundforum!
Ställ frågor, lämna förslag och hjälp oss med nya idéer. Sök gärna bland tidigare inlägg för att hitta svar på din fråga.
Hittar du inte svar på din fråga finns vi på plats för att hjälpa dig.
Öppettider: helgfria vardagar klockan 08-16.
Jönköpings Länstrafik ser varje dag till så att 80 000 personer kommer till och från skola, arbete och andra aktiviteter. Vårt uppdrag är att främja resandet med kollektivtrafiken i regionen Jönköpings län.
Tack för att du skriver till oss.
Ja, våra biljetter ingår när du köper en replus-biljett hos till exempel SJ.
Här hittar du mer information om resplus: https://samtrafiken.se/tjanster/resplus/resplus-for-resenar/
https://www.sj.se/sv/vi-erbjuder/biljetter/resplus.html
Ha en fin dag.
Försöker på sj.se boka resplusbiljett till Jönköping Elmia i oktober. Men får felmeddelandet: "Vi hittade inga matchande resor, prova en annan sökning". Detta gäller alla Jönköpingsalternativ förutom Jönköping C. Tror inte på att all lokaltrafik i Jönköping är nedlagd 😀
Tyvärr så kan vi inte svara på frågor kring SJ´s biljetter, utan hänsvisar till att kontakta SJ.
Ha en fin dag.
Tack för svar.
Problemet är inte SJ´s ansvar. Problemet är att JLT´s hösttidtabell ännu inte är inläst i den gemensamma tidtabellsbasen för Resplus, som Resrobot, SJ och andra försäljare hämtar data ifrån.
Vet du när JLT´s hösttidtabell läses in i databasen så att det går att beställa resplusbiljett även till Jönköpings län?
De skall varainläst nu.
Ha en fin dag.