Ny mobil

Hej! På min gamla mobil hade jag ett busskort 20/60. Nu har jag bytt till ny mobil men förstår inte hur jag får över mina kvarstående resor till den nya mobilen. Jag har registrerat mitt mobilnummer hos er tidigare som "förlustgaranti".  Behöver hjälp för att lösa detta.
Sara

Kommentarer

  • Hej Sara.

    För att få över din period så behöver du logga in i den nya mobilen i appen. Genom att öppna jlt nya appen -> mer -> mina detaljer -> skapa profil.

    Ha en trevlig dag!

    Mvh,
    Emanuel
  • Hej.
    jag håller på o byter mobiltelefon Till ny mobil o nytt nummer. just nu har jag två mobiltelefoner. Jag ha kopierat min gamla till den nya mobilen.
    I JLT appen finns mitt gamla mobilnummer registrerat till mitt konto. Hur gör jag för att byta till mitt nya mobilnummer utan att avreg min profil?
    om jag avreg min profil försvinner mitt 10-60 kort Utan möjlighet att återskapa.
    Anders R
  • Hej Anders,

    Tack för att du skriver till oss.

    Ring vår kundtjänst på telefonnummer 0771-444 333 så kan de hjälpa dig att flytta din biljett till ditt nya telefonnummer.

    Ha en fin dag!
    Linda Länstrafikens Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.