Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Hur gör jag när jag fått betala fel pris för min biljett?

Jag såg att jag fick betala fel pris för min biljett, kan ni hjälpa mig att rätta till det?

Jönköpings Länstrafik Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Kontakta vårt kundcenter på Juneporten inom två månader från händelsedatumet så får du hjälp.

    Jönköpings Länstrafik
  • Hej jag heter Margaret ishak och jag fick betala en vuxen biljett istället för ett betala för en ungdomsbiljett på buss 15 och betalade med kort vad skall jag göra för fick betala 30kr istället för 18kr

    Margareta
  • Hej!

    Kontakta kundcenter på 0771-444 333 och beskriv ditt problem.

    Hälsningar

    My
  • Hej!

    Jag åkte med buss 101 från Rådhusparken till Habo missionskyrkan idag 3/6 och sa att jag hade periodkort för Jönköpingszonen och bad att få betala för Habozonen med Reskassa, men föraren tog betalt för båda zonerna från Reskassekortet. När föraren stannade på nästa hållplats, Resecentrum, bad jag honom ändra så att det blev rätt, men han ville inte göra det och sa att det inte gick.
    Claes Carlsson
  • Hej!

    Kontakta vårt kundcenter på Juneporten inom två månader från händelsedatumet så får du hjälp med rättelse av priset.
    Juneportens kundcenter har öppet vardagar mellan kl: 07:30-18:00.

    Hälsningar
    Madelene JLT Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan bli synligt för alla.
Din e-post visas aldrig publikt. Läs vår policy