Till senaste kommentaren

Hur rättar jag ett felaktigt resekort?

Hej,

Har köpt ett 30-dagarskort men det står att det är fel zon när jag åker på bussarna så kortet fungerar inte. Kan jag ändra zon på vilket försäljningsställe som helst eller måste jag gå till er på Juneporten?

Kommentarer

  • Hej!

    Det går bra att göra felanmälan även på våra försäljningsställen. Det smidigaste är om du kan komma till Juneporten och då få det åtgärdat direkt med ny produkt på kortet. Vid felanmälan kommer du få en tariff (ett kvitto som fungerar som en tillfällig biljett) under tiden vi rättar ditt kort. När kortet är rättat skickas det ut till din adress. Om du har fått betala för en zon och egentligen skulle ha två zoner får du skicka med mellanskillnaden i samband med felanmälan.

    Hälsningar

    My

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.