Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Hur rättar jag ett felaktigt resekort?

Hej,

Har köpt ett 30-dagarskort men det står att det är fel zon när jag åker på bussarna så kortet fungerar inte. Kan jag ändra zon på vilket försäljningsställe som helst eller måste jag gå till er på Juneporten?

Kommentarer

  • Hej,

    ja du måste få hjälp via vårt Kundcenter Juneporten.
    Har du inte vägarna förbi kan du skicka in ditt kort till dem så skickar de tillbaka det rättade kortet till dig.
    Var noga med att skriva med förklaring på felet samt telefonnummer om de behöver nå dig samt adressen kortet ska skickas tillbaka till.

    Adress: Jönköpings Länstrafik, Box 372, 551 15 Jönköping
    Märk kuvertet med "Kundcenter".

    Hälsningar

    My

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.