Biljett

Hej! Jag har två frågor, är det okej om min kompis/ storebror betalar en biljett åt mig? Kan man fotfarande betala med kort?
Nura

Kommentarer

  • Hej Nura.

    Vart skulle köpet av biljetten göras? Ja, de går bra att betala resan med betalkort ombord på våra tåg och buss.

    Allt gott!

    Mvh,
    Emanuel
  • Hej jag köpte en biljett idag på morgonen men fick inte den och den drog pengar från mitt konto
    David Sarria Lopez
  • Hej David,

    Tack för att du skriver till oss.

    Troligtvis så har pengarna studsat tillbaka till ditt konto, men om de inte har det, så kan vi sätta in dem på din reskassa men då behöver vi ditt telefonnummer.

    Ha en fin dag!
    Linda Länstrafikens Kundservice
  • Yes tack så jättemycket 0793396809
    David Sarria Lopez
  • Hej igen David,

    Tyvärr så är ditt telefonnummer registrerat hos oss och det måste det vara för att vi skall kunna se din biljett.

    Du registrerar det genom att klicka på "Mer" och "Mina detaljer", där väljer du "registrera profil".

    Återkom när du gjort detta så fixar vi det.
    Linda Länstrafikens Kundservice
  • Sådär nu borde det vara fixat
    David Sarria Lopez
  • Och kan ni fixa så snabbt som möjligt för behöver verkligen den och jag ska inte slösa mer pengar på en ny månads biljet
    David Sarria Lopez
  • Hej igen,

    Vi har tyvärr inte telefonnummer 0793396809 registrerat.

    Om det är bråttom så ber vi att du ringer till vår kundtjänst på telefonnummer 0771-444 333 så hjälper de dig snabbt.

    Ha en fortsatt fin dag!


    Linda Länstrafikens Kundservice
  • Oj ber om ursäkt de är 079-3396709 skrev lite fel
    David Sarria Lopez
  • Hade jag också kunnat få lite mer pengar tillbaka för har köpt engångs biljett i 2 dagar och de har höjt i pris så om ni hade kunnat göra de också?
    David Sarria Lopez
  • Hej igen David,

    Tyvärr så kan vi inte se att det det finns något köp av en 30-dagars/månadsbiljett på din profil, så pengarna som drogs skall ha kommit tillbaka till ditt konto.

    Om det inte stämmer så behöver du mejla en skärmdump på dragningen samt ditt telefonnummer till kundservice@jlt.se.

    Ha en fin dag!
    Linda Länstrafikens Kundservice
  • Sådär nu har jag skickat in en bild till er på mejl
    David Sarria Lopez
  • Hej,

    Så bra.
    Vi kommer att återkoppla så snart vi kan.

    Ha en fin kväll.



    Linda Länstrafikens Kundservice
  • Yes tack så mycket för hjälpen
    David Sarria Lopez
  • Hej undrar när jag för tillbaka mina pengar för behöver min biljett denna veckan verkligen så hade uppskattat om ni kunde skynda lite
    David Sarria Lopez
  • Hej,

    Tyvärr så är det är längre svars- och handläggningstid än normalt i dag när du kontaktar oss. Orsaken beror på personalbrist och många inkommande ärenden.

    Vi beklagar och jobbar så hårt vi kan för att hjälpa dig så snabbt som möjligt.

    Ha en fin dag.
    Linda Länstrafikens Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.